torsdag 13 oktober 2011

Alexanders dopfest!

Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag tittar på bilder från Alexanders dopfest. Det är så otroligt roligt att alla kunde träffas och jag har sagt det förut men jag säger det igen. Vi har världens underbaraste vänner. Tack alla för hjälp med dukning, smörgåstårtor, kakor, servering, fotografering, avdukning och städning. Alexanders dop är ett minne för livet.

Servetter med äpplen passade bra till vårt oktoberdop!



Tack Wivi och Perry för all hjälp med dukningen.



Alexanders dopföräldrar Maria och Anders gjorde den här fina smörgåstårtan.



Smörgåstårtor till de vuxna och varmkorv till barnen.



Fantastiska Sarah hade bakat massor av minikakor som blev väldigt populära hos både de stora och de små. Här är de godaste hallongrottorna som jag ätit i hela mitt liv.



Sarahs goda och vackra minimuffins.



Fler minimuffins med galet god frosting.



Alexanders mormor hade också bakat och de här saftiga kakorna serverades med hallon och grädde. Farligt gott!



På kakbordet fanns även äpplemuffins, drömmar och Evelyns fina sockerkakor.

Inga kommentarer: